Ważne - uzupełnienie wniosków dot. grantów PGGR
W związku z przystąpieniem Gminy Olesno do Programu Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym, nasza Gmina została poproszona o uzupełnienie danych.
W związku z powyższym, do 30.11.2021 r. należy dostarczyć wypełniony załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty potwierdzające:
- że osoba która została podana w Oświadczeniu (rodzice/dziadkowie/pradziadkowie), pracowała niegdyś w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (np. świadectwo pracy, rozwiązanie umowy, umowa o pracę);
- pokrewieństwo z osobą pracującą w PPGR (np. akty stanu cywilnego z którego jasno wynika, że uczeń jest spokrewniony z osobą pracującą w PPGR) - w przypadku nieposiadania aktów stanu cywilnego gmina będzie weryfikowała stopień pokrewieństwa w Systemie Rejestrów Państwowych.
Ww. dokumenty w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, prosimy o dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Oleśnie, pokój 209 (II piętro).
WNIOSKI NIEUZUPEŁNIONE ZOSTANĄ ODRZUCONE
INFORMACJA DOTYCZY OSÓB, KTÓRE ZŁOŻYŁY OŚWIADCZENIA. NIE PRZYJMUJEMY NOWYCH.
Załącznik do oświadczenia PPGR.pdf (268,00KB)
Wersja XML